Followers

Selamat datang

Anda berada dalam blog Mencari Ilmu

22 April 2009

Pasukan Bola Baling



Minggu ini saya sibuk menguruskan latihan pusat Pasukan Bola Baling daerah. Jumaat depan , mulai 24hb dah start game di UITM Seri Iskandar. Walaupun sibuk saya masih pulang ke sekolah untuk masuk kelas dan memberi kerja kepada pelajar. Nasib baik ler pusat latihan di Kompleks Sukan Rakan Muda hanya 10 minit perjalanan.

Pening juga hari ini kerana ada perubahan saat akhir. Sebelum ini ditetapkan pasukan B12 tahun akan bermain di Padang rumput. Pasukan B18 akan bermain di hard Court ( simen) di UITM. Terkini Pengerusi teknik Negeri memaklumkn semua games akan main di atas hard court. Terpaksa saya menyusun latihan di kompleks sukan besok supaya pasukan B12 dapat sedikit pengalaman bermain di atas simen. Terpaksa tunda friendly match kerana jadual penggunaan court yang padat.

Penolong PT datang jumpa petang tadi..."saya tak dapat pelepasan keluar dari sekolah sepanjang minggu ini...." katanyer, sedih.
"Takper...balik ke sekolah...ngajo!"
"Saya kesian kenkawan yang bawak teams nih.."
"Takper..diorang tu expert!"Tahun depan ada lagi..."Sabor ler yea!!"

No comments:

Post a Comment